Arketipo – Piese de mobilier cu poveste

Timp de secole, Florența cu împrejurările sale a reprezentat o atracție pentru întreagă lume,  de la artizani până la artiști și oameni de cultură. Cafeaua de dimineață, defilările de modăsimțul italian înnăscut pentru modă, totul a derivat de la această contribuție; personalitatea, viziunea, trend-urile, totul a ajutat brand-ul Arketipo  se definească din punct de vedere profesional.

Arketipo folosește în mod ingenios această moștenire pentru a se ghida în nouă era. O era a cercetării și dezvoltării, a aprobării instante, a like-urilor și share-urilor. Etosul Italian al designului și culturii este propagat în aceste medii noi, pe care clienții Arketipo din întreagă lume le împărtășesc. Logo-ul companiei reflectă acest stil, cu o adnotare importantăadăugarea cuvântului Firenze. Acesta reiterează modul în care privesc spre trecut, pentru a pivota constant către nou.

De la bun început misiunea Arketipo s-a bazat pe transformarea ideilor în piese de mobilier unice și originale.
Colaboratorii, meșteșugarii și angajații Atketipo încearcă constant lucruri noi, stă în etosul lor  fie conștienți de faptul  experiențele,nu știința creează ‘produsul’ final.
Doar prin încercare pot dobândi experiența necesară, iar prin curaj creează amintiri de care iubitorii de design de calitate se bucură.

Studiazăcomunicăidentificărezonează în mod diferit cu materiile prime și obțin de fiecare dată ceva distinct. Acolo unde este un simplu lemn, metal sau pânzăîntrezăresc pasiune, dorința de a aduce o bucurie sufletului și încântare pentru anii care vor urma.
Brand-ul s-a poziționat ca un meșteșugar al experiențelor, unde fiecare idee este luată în considerare și fructificată.

Universul Arketipo este format din gânditoricare înclină spre o abordare structuralistăUitânduse la lume, privind imaginea de ansamblu, se întreabă cum pot realiza piese de mobilier la care clienții  strige ‘aceasta este’ atunci când le văd.

Arketipo este un brand cu tradtiție, care a petrecut treizeci de ani lucrând cu cei mai buni designeri, colaboratori, oameni de știință și ingineri, încurajându-i  fie curioșiși depășească limitările și  riște. Nu sunt o linie de producțieci un laborator care testează și inovează în permanenență.

Sfidând regulile și înțelegând încotro se îndreaptă lumea, au reușit  creeze piese de design remarcabile.

 

Imaginați  nu fiți provocat,  nu vi se ceară ghidați activitatea după aceste principii. Noi nu putem. Cred  am creat ceva special.
Am petrecut ani și nenumărate ore creând compania care a ajuns în acest punct Arketipo. „– afirmă CEO Lorenzo Catellan.

Respingerea perfecțiuniise reflectă în cultura companiei, în natură, pasiunea și identitatea sa.

În vizunea brand-ului, perfecțiunea este plictisitoare. Arketipo este încântat de procesul creativ în sine, nu de scopul final, numai astfel reușesc  vizualizeze produsul cu alți ochi, din alt punct de vedere.

Așadar, perfecțiunea nu poate exista în lumea reală, însă se poate construi un design încântător. Totuși, prețuiesc mai mult ideea ca produsul  poarte amprenta mâinii care l-a lucrat,  spună o poveste.

Arketipo este un artizan al detaliilor și chiar absența detaliilor poate reprezenta un detaliu valoros.

 

Descoperiți produsele Arketipo.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *