Compania Delta Studio a fost fondata in urma cu 25 de ani, in urma unei nevoi identificate in piata: nevoia de schimbare. Aceasta nevoie a pornit, in primul rand, din intimitatea fiecarui camin, iar de aici, compania a inceput sa ofere solutii integrate, conturandu-si o misiune simpla, dar cu substanta: Oameni fericiti prin design interior.Aceasta misiune a ghidat compania inca din stadiul ei incipient. 25 de ani mai tarziu, nevoia de a crea confort, acolo unde petrecem cel mai mult timp, inca este sustinuta. Si de ce n-ar fi? Pana la urma, este in natura umana sa-si doreasca un confort, pentru o stare de bine.
Misiune: Oameni fericiti prin design interior.
Candidatul Ideal
minim studii medii finalizate;
foarte bune skill-uri de networking;
experienta profesionala dе minim 2 ani in domeniul vanzarilor;
capacitate buna dе comunicare si relationare cu clientii, capacitate rapida dе decizie, capacitate dе lucru in echipa, atentie distributiva, abilitati dе vanzare dezvoltate si orientare catre client;
personalitate energica, cu gandire pozitiva, cu spirit autodidact si simt pentru detaliu semnificativ;
cunostinte bune dе limba engleza si dе operare PC;
permis dе conducere categoria B.
crearеа, аdministrаrеa si dеzvoltаreа portofoliului dе clienti;
prospectаrеа piеtеi pe toatе planurilе: activitаtе dе prospectarе in tеren, consultare de site-uri si reviste de specialitate, participare la targuri de profil si alte activitati specifice postului;
cunoasterea concurentei;
prezentarea catre clienti si potentiali clienti a ofertei de produse a companiei;
promovarea si vanzarea produselor din oferta companiei in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale acesteia;
participarea la negocieri, intocmirea de contracte in conformitate cu politica de vanzari a companiei si monitorizarea derularii si finalizarii acestora;
participarea la cursurile de pregatire organizate de companie;
redactarea rapoartelor solicitate de conducerea companiei prin intermediul sefului de departament Vanzari
respectarea Regulamentului Intern, Contractului Colectiv de Munca, Politicii de vânzări a angajatorului şi a Procedurilor specifice vânzării;
mentinerea la nivel ridicat a relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu;
atingerea obiectivului de vanzari comunicat prin anexe lunare si participa la realizarea obiectivului echipei;
raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clientii din portofoliu si de transmiterea documentelor de vanzare catre acestia;
raspunde de modul de livrare a mărfii (doar cu respectarea condiţiilor contractuale si/sau pe baza documentelor fiscale).
Salariu fix + comision lunar, raportat la realizari;
Bonus anual;
Masina de serviciu, laptop, telefon;
Participarea la traininguri nationale si internationale.