Politica de retur
Cumparatorul care doreste sa faca un retur sau sa renunte la cumparare va trimite o cerere scrisa catre [email protected].
Dupa verificarea si aprobarea in scris a cererii, urmeaza ca Vanzatorul sa o inregistreze si sa ii comunice Cumparatorului prin email numarul de inregistrare, confirmand acceptarea returului, dupa caz.
Cumparatorul trebuie sa trimita produsul prin curier, costul expeditiei intrand in sarcina sa. Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara aprobarea in scris a Vanzatorului si fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.
IMPORTANT: Nu se vor trimite produse in retur sau renuntare la cumparare la showroom-uri. Returul trebuie trimis catre depozitul central Delta Studio din Str. Ghetu Anghel 84-90, sector 3, Bucuresti.

In cazul retururilor repetate sau atunci cand se considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, Vanzatorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online www.delta studio.ro si alte produse pe care Cumparatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii Vanzatorului. 
Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului. 
Daca se agreeaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare. 
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la Delta Studio.

Situatii de retur:
1.      Renuntarea la produsul achizitionat (Renuntarea la cumparare)
Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de retur al unui produs fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative). 
Notificarea de retur se face in scris la [email protected] in termen de 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produsului.

Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.U.G. Nr. 34/2014 ). Produsul va fi trimis prin curier de catre Cumparator catre depozitul central Delta Studio din Str. Ghetu Anghel 84-90, sector 3, Bucuresti.

Produsele se trimit Vanzatorului in starea in care au fost primite, in cutia originala, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Renuntarea la cumparare nu va fi acceptata in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

Daca renuntarea la cumparare este aprobata, Vanzatorul va returna contravaloarea produselor la care Cumparatorul a renuntat in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de a receptiona produsul respectiv. Suma va fi rambursata prin ordin de plata in contul clientului. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente comenzii initiale, nu se returneaza.
In cazul in care, in urma returului, Vanzatorul constata o diminuare a valorii produsului datorata manipularii, va percepe Clientului o taxa de resigilare. Pentru a evita aceasta situatie, Cumparatorul este sfatuit sa supra-ambaleze produsul si cutia originala intr-un alt ambalaj, pentru a le proteja mai bine.

Urmatoarele produse nu beneficiaza de dreptul de renuntare: 
Produsele aprovizionate conform specificatiilor Cumparatorului, pe baza de comanda speciala;
Produse identice achizitionate si desigilate (peste 2 bucati);
Produse care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzura sau de consum;
Produse care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice;

2.      Livrare eronata
In cazul livrarii in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client. Recomandam Cumparatorului ca, in caz de livrare gresita, sa sune imediat la numarul de telefon de pe site. 
Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.