()
()
Conditii de livrare

Livrarea se va face gratuit la orice showroom din reteaua Delta Studio, indiferent de valoarea comenzii. Utilizatorul opteaza pentru showroom-ul unde doreste sa i se livreze comanda.

Livrarea produselor la domiciliul clientului se face doar pentru comenzi mai mari de 3000 lei (TVA inclus), gratuit, exclusiv in orasele unde exista showroom-uri Delta Studio: Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Pitesti, Piatra-Neamt, Ploiesti, Timisoara.

Pentru comenzi din orase care nu intra in aria de acoperire mentionata mai sus, costul transportului intra in sarcina clientului si se va comunica dupa plasarea si procesarea comenzii, in  functie de greutatea si volumul produselor. Clientul are dreptul de a refuza acest cost, avand posibilitatea de a-si organiza singur transportul sau a solicita returnarea banilor. 

Important: Pentru livrarea la domiciliu, manipularea produselor de la masina de transport intra in sarcina clientului.

Termenele de livrare

Termenul estimat de livrare este de maxim 2 saptamani din momentul confirmarii ferme a comenzii de catre operatorul de vanzari (prin telefon si / sau mesajul de facturare). Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul reflectarii in contul Delta Studio a platii integrale.

Termenul de livrare depinde de disponibilitatea fizica a produsului. Informatia despre stoc este vizibila in pagina fiecarui produs si se actualizeaza periodic. Statusul poate fi afisat in variantele prezentate mai jos:

·         In stoc : produsul se afla in stoc, intr-o cantitate pe care o consideram ca suficienta pentru ritmul de vanzare.

·         Data urmatoarei aprovizionari : produsul se afla in stocul furnizorului, putand fi luata in calcul data urmatoarei aprovizionari. Comanda se poate plasa dupa ce produsul va intra in stocul Delta Studio (si isi schimba statusul: In stoc).

Daca informatiile de facturare si livrare furnizate de Cumparator sunt eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. In limita timpului disponibil vom incerca sa contactam Cumparatorul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un raspuns din partea Cumparatorului in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda. 

Verificarea coletului la livrare

In cazul in care numarul coletelor difera de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezinta deteriorari vizibile  la primirea prin curier, recomandam cumparatorului sa refuze receptia lor si sa ceara curierului redactarea unui proces verbal constatator in prezenta acestuia. In plus, solicitam cumparatorului sa ne semnaleze acest incident in termen de o ora printr-un email la [email protected] sau la telefon. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata in considerare. 

In cazul in care coletul prezinta deteriorari usoare ale ambalajului sau nu prezinta nici o deteriorare dar contine marfuri casabile (exemplu placi ceramice, obiecte sanitare, panouri de sticla etc) consiliem Cumparatorul sa solicite in mod obligatoriu verificarea continutului coletului. In cazul in care produsul este afectat, se refuza receptia coletului si se redacteaza procesul verbal constatator in prezenta curierului. Daca produsul este afectat si nu exista nici o mentiune / observatie pe borderoul curierului sau nici un proces verbal incheiat cu agentul, produsul nu va putea fi schimbat. 
In cazul in care transportatorul refuza intocmirea procesului verbal, Cumparatorul va anunta Vanzatorul cat mai repede (prin telefon sau email la [email protected]) in termen de maxim o ora pentru a verifica situatia reclamata cu transportatorul. Curierul este un subcontractant al nostru si de aceea este esential sa fim anuntati cat mai repede. Reclamatiile ulterioare termenului de o ora nu vor putea fi luate in considerare.

La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online) este obligatoriu prezentarea unui act de identitate:

– Pentru persoane fizice este necesara prezentarea unui act de identitate
– Pentru persoane juridice este necesara prezentarea unui act de identitate si imputernicire din partea firmei pentru delegat

Conditii speciale de livrare

Pe durata livrarii pot interveni factori externi care pot produce intarzieri independent de vointa noastra sau a curierului: conditii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. In momentul in care vom avea cunostinta despre aparitia acestor cazuri, va vom informa cat de curand posibil despre situatia expeditiei.

Garantia produselor vandute de Delta Studio

Toate Produsele comercializate de catre Delta Studio beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.